miércoles, 23 de febrero de 2011

REUNIÓ AMB LA REGIDORIA DE MEDI AMBIENT

Hui este que vos parla , i un membre de la associació Vila-real en bici, ens hem reunit amb la Senyora Ana Delfi , i una tecnica de la regidoria de Medi Ambient. La intenció era ben clara, fer-mos conéixer, i demostrar que no portem un gos pulgós, ni portem rastes, ni fem pintades. Per un altra banda, demostrar que anem en positiu donant idees i recolçant iniciatives del ajuntament , pero sense deixar de demanar aquelles carències que els ciclistes urbans trobem a Vila-real. No hi ha que olvidar el nostre taranna crític pero constructiu.

També es tractava de tirar ponts de comunicació, entre les dos entitats.

No negarem que hem tingut moments de intensa "discussió" (amb moltes comilles) pero es que com podeu entendre el tema de ficar carrils bici es complicat i dicifil de acontentar a tots. Si que em quede amb alló que ens han dit "pero si es fan carrils bici, no es per correr......" . I es que per la nostra part hi ha que evitar correr quan anem prop dels peatons, per erradicar eixa imatge nostra.

Pero en altres propostes ens hem ficat en sintonia, i hem eixit per la porta amb la sensació de colaborar en algunes llínees de treball. Hara es el temps i els fets, els que han de fer materials totes eixes bones intencions per part de les dos parts

2 comentarios:

  1. Jo crec que lo de les "bicicalle" es dir que fan algo sense fer res. Per que, que vol dir pintar quatre ratlles i ficar dos paletes per a indicar que en eixe carrer poden circular o circulen bicicletes?, quant les bicicletes son un behicle mes i deuen anar sempre per la calçada (per totes, no sols les que son "vicicalle"). Almenys aixo diu trafic, que seria l'organ encarregat de decidir-ho.

    Lo ideal es fer els carrils bici separats de la calçada dedicada a vehicles motoritzats i també separada de les voreres. Tots savem que es molt complicat pero es lo millor.

    ResponderEliminar
  2. hola , gracies per la teua aportació.

    Com ho veig jo, el carril bici es per a determinats vials, per on hi ha molt de transit.

    Per altres carrers, simplement no cap

    el ciclocarrer es la primera pedra del mur, i si la gent fica morter (gasta mes la bici) el obrer voldra fer el mur mes alt. El fer carril bici desperta oposicions i el politic, abans de fer-lo, vol recolçament en el sentit de cantitat de usuaris que van en bici.


    Tots hem de fer ejercici de responsabilitat , en el sentit de que hem de gastar tot lo que es puga la bici.

    ResponderEliminar