lunes, 29 de abril de 2013

PARKINGS DE BICI ALS MERCADONA DE VILA-REAL


Ja ho intentarem en el passat. Amb Consum, Carrefour i Mercadona. No mes Carrefour sembla que va fer cas. Hara , amb la noticia de la construcció d´un nou centre a Vila-real, ho tornem a demanar.

Estem demanant algo simple que te un cost de risa, i que la mateixa empresa ja te en altres ciutats. A mes hi ha una llei de mobilitat de la Generalitat que al seu article 8.3. Per desgracia tenim unes administracions que fan lleis per despres pasarse-les .....si, per ahi. 

Esta clar que les coses no canvien per que si. Si no mes ho demana Vila-real en bici com hara, no faran cas. Si ho demanem mes...pot ser la cosa canvie. Es la força que tenim com consumidors. No cal que anem al super o enviem una carta. Es tan facil com omplir el formulari a la web. Es per aixó que podes ajudar a que Mercadona faja cas. Gràcies.

(este es el nostre texte que et pot ajudar)

Hola.Soy presidente de una asociación ciudadana que promueve la movilidad en bici: Vila-real en bici.

Nos gustaria que en sus centros de Vila-real se habilitase un parking adecuado para bicicletas. Preferiblemente en forma de U invertida, cubierto y cerca de una entrada al comercio. Todo con tal de que resultase atractivo a los actuales y futuros usuarios de la bici.


En otros centros de otras localidades tenemos constancia que existen, y que mejor ocasión de incorporan un parking en el nuevo establecimiento que construyen en Vila-real.


La ley de LEY 6/2011, de 1 de abril, de la Generalitat, de Movilidad

de la Comunidad Valenciana, en su articulo 8.3 marca la obligación de crear parkings de bicis. Este elemento además constituye una ventaja competitiva respecto otros comercios, así como una labor de responsabilidad corporativa difundiendo hábitos de compra sostenibles y saludables.

Quedamos a la espera de sus noticias


No hay comentarios:

Publicar un comentario